На EAU23 – День пацієнта

11 Березня 7:35

На EAU23 День пацієнта розпочався з першим круглим столом, присвяченим комунікації між пацієнтом і лікарем.

Цей круглий стіл виразив суть духу Пацієнтського офісу. Пані Рейчел Джайлз (Нідерланди), лауреат нагороди Patient Abstract, розпочала дискусію, підкресливши, як залучення пацієнтів рятує життя. Його ключові цілі полягали в тому, щоб показати, що ефективне спілкування між урологами та їхніми пацієнтами є життєво важливим для покращення результатів лікування та довгострокової якості життя пацієнтів. Вона також підкреслила потреби пацієнтів і цінності, які уролог повинен враховувати, але часто не враховує. Існує велика кількість доказів, заснованих на РКД, що втручання із залучення пацієнтів покращують якісні результати, включаючи якість життя, тривогу, депресію, комплаєнс і втому.

 Фахівцям і пацієнтам важливо розуміти, що сучасна адвокація пацієнтів є цілісною, оскільки вона безпосередньо забезпечує підтримку пацієнтів, а також підтримує та спрямовує дослідження, а також формує політику охорони здоров’я та регуляторну політику від імені пацієнта.

Панель також обговорювала важливість сприяння доброму спілкуванню між пацієнтом і лікарем, які фактори призводять до його порушення та стратегії, які можуть покращити досвід пацієнта.

Тамаш Берецький вказав на ієрархічну природу охорони здоров’я та на те, як це створює перешкоди для хорошої комунікації між пацієнтом і лікарем. Система охорони здоров’я часто може поставити лікарів на вершину ієрархії, тоді як пацієнти «зведені до числа чи рядка на аркуші Excel». Це може вплинути на систему епістемічної несправедливості, оскільки досвід пацієнта може бути визнаний недійсним на основі його ієрархічного статусу.

«Це зміна парадигми, і це потребує часу». – Тамаш Берецький. Найкращі практики мають включати боротьбу з патерналістськими та ієрархічними підходами, навчання як лікарів, так і пацієнтів, обмеження жаргону та використання емпатії. Експерти з пацієнтів рекомендували перейти від розгляду лише «важких» результатів, таких як часові обмеження та фінансові обмеження, до включення м’яких результатів, таких як емоційний стан пацієнта та розуміння його ситуації. Усі погодилися з тим, що цю фундаментальну проблему необхідно вирішувати на ранніх стадіях медичних подорожей фахівців, можливо, починаючи з навчання в медичній школі, і що ця тема потребує додаткових досліджень і конкретних вказівок, спрямованих на це питання.

https://uroweb.org/education-events/38th-annual-eau-congress

Шуляк. О.